مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 06:102021-05-27اقتصادي

فارس من| مهاجرت معکوس موجب کاهش آرد در مناطق روستایی نهبندان شده است


رییس اداره صنعت و معدن نهبندان گفت: براساس بررسی های انجام شده مهاجرت معکوس به روستاها،ویروس کرونا،خشکسالی و کمبود کاردرشهرها از عوامل افزایش جمعیت مناطق روستایی نهبندان باعث کاهش آرد در سطح روستاهای شهرستان شده است.

- حمید پرورده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به کمبود آرد در روستاهای نهبندان اظهار داشت: سهمیه آرد روستاهای نهبندان بر اساس سرشماری سال 1395 انجام می شود.

وی ادامه داد: براساس بررسی های انجام شده مهاجرت معکوس به روستاها، ویروس کرونا، خشکسالی و کمبود کار در شهرها از عوامل افزایش جمعیت مناطق روستایی نهبندان است که باعث کاهش آرد در سطح روستاهای شهرستان شده است.

  وی افزود: روستاهای شرقی و جنوب شرقی نهبندان دارای جمعیت مشکوکی تابعیتی هستند، لذا این امر موجب کاهش و یا کمبود آرد در روستاهای نهبندان شده است.

پرورده تاکید کرد: متاسفانه قشر عظیمی از جمعیت مناطق روستایی نهبندان در شرایط ضعف اقتصادی به سر می برند و تنها مصرف نان داشته و برنج از سفره آن ها حذف شده است.

وی تصریح کرد: مصرف زیاد نان بر سر سفره اقشار محروم و کم برخوردار مناطق روستایی شهرستان نیز از عوامل کمبود آرد در روستاها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مهاجرت معکوس موجب کاهش آرد در مناطق روستایی نهبندان شده است

فارس من| مهاجرت معکوس موجب کاهش آرد در مناطق روستایی نهبندان شده است